ເຄື່ອງມືສົ່ງເສີມການໂຄສະນາຕ່າງໆເຮັດໃຫ້ມັນເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະເພີ່ມຈໍານວນຜູ້ນໍາແລະເວັບໄຊທ໌ conversion.progress ການກວດສອບການເຮັດວຽກຂອງການໂຄສະນາການໂຄສະນາທີ່ຜ່ານມາແລະໃນປະຈຸບັນຜູ້ຊ່ຽວຊານໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນການເຮັດວຽກຂອງເຂົາເຈົ້າກ່ຽວກັບໂຄງການໂດຍການສຶກສາສະຖານະການໃນປະຈຸບັນຂອງ thematic niche ແລະກິດຈະກໍາຂອງຄູ່ແຂ່ງ. ຫນຶ່ງໃນວຽກງານຕົ້ນຕໍແມ່ນການວິເຄາະສະຖິຕິແລະລັກສະນະຂອງຄວາມປະທັບໃຈທີ່ໄດ້ຮັບ. ເປົ້າຫມາຍຂອງການເຮັດວຽກດັ່ງກ່າວແມ່ນເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບຄໍາຫລັກໃນແງ່ຂອງການປ່ຽນໃຈເຫລື້ອມໃສ, ຕໍາແຫນ່ງໃນຜົນການຄົ້ນຫາແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຄລິກໃນການຄົ້ນຫາ campaigns. ອີງຕາມຂໍ້ມູນທີ່ໄດ້ຮັບ, ມັນໄດ້ຖືກຕັດສິນໃຈທີ່ຈະປິດການໂຄສະນາທີ່ບໍ່ມີປະໂຫຍດແລະແຈກຢາຍງົບປະມານສໍາລັບການສົ່ງເສີມທີ່ຈ່າຍ. ນີ້ໄດ້ຖືກ supposed ເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຄລິກແລະ optimize ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໂດຍທົ່ວໄປ. ການຕັດສິນໃຈກົດຫມາຍວ່າດ້ວຍສອງເຮັດວຽກກ່ຽວກັບການເພີ່ມປະສິດທິພາບແຄມເປນພວກເຮົາໄດ້ຕັດສິນໃຈປະຕິບັດໃນສອງທິດທາງຂະຫນານກັນ: ເພື່ອທົດສອບຜູ້ຊົມໃຫມ່ແລະຂະຫຍາຍພວກມັນ, ແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບການຄົ້ນຫາ queries. ເມື່ອເຮັດວຽກກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ, ພວກເຮົາມີຄວາມສົນໃຈໃນພຶ ລາຍຊື່ອີເມວ B2B ດຕິກໍາຂອງຜູ້ໃຊ້ໃນເວລາທີ່ຕິດຕໍ່ກັບບໍລິສັດທີ່ມີປະສິດທິພາບສູງສຸດ, ສໍາລັບຈຸດປະສົງນີ້, ພວກເຮົາໄດ້ນໍາໃຊ້ການທົດສອບ. ແລະຜົນກະທົບຂອງການໂຄສະນາສື່ມວນຊົນໄດ້ຖືກຂະຫຍາຍໂດຍການເຊື່ອມຕໍ່ custom viewers.a ພື້ນທີ່ແຍກຕ່າງຫາກຂອງການເຮັດວຽກແມ່ນການເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງຄໍາຖາມຄົ້ນຫາ. ຫົວຂໍ້ຂອງຄວາມສົນໃຈຂອງພວກເຮົາແມ່ນທົ່ວໄປ, ການຄ້າ, ພູມສາດ, ຂໍ້ມູນຂ່າວສານແລະປະເພດອື່ນໆຂອງການສອບຖາມ. ພວກເຮົາໄດ້ຕິດຕາມການປ່ຽນໃຈເຫລື້ອມໃສສໍາລັບແຕ່ລະກຸ່ມຂອງກະແຈແລະເພີ່ມຄໍາທີ່ບໍ່ກ່ຽວຂ້ອງເຂົ້າໄປໃນບັນຊີລາຍຊື່ຂອງຄໍາທີ່ບໍ່ດີ.spot ການທົດສອບຍຸດທະສາດໃຫມ່ເປົ້າຫມາຍຂອງພວກເຮົາແມ່ນເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຄລິກ, ດັ່ງນັ້ນພວກເຮົາໄດ້ຕິດຕາມວິທີການດໍາເນີນການແຄມເປນໃນພາກພື້ນແລະປັບງົບປະມານສໍາລັບ ກຸ່ມທີ່ແຕກຕ່າງກັນຂອງເຂົາເຈົ້າ.
ພື້ນທີ່ແຄມເປນສື່ມວນຊົນແລະຫນຶ່ງໃນພື້ນທີ່ທີ່ໂດດເດັ່ນແມ່ນການໂຄສະນາສື່ມວນຊົນແລະການປະຕິບັດສູງສຸດ. ເພື່ອເພີ່ມຜົນຕອບແທນ, ພວກເຮົາໄດ້ທົດສອບປ້າຍໂຄສະນາໃຫມ່ແລະດັດແປງຄໍາຄິດຄໍາເຫັນ keys.expert ໃນວຽກງານຂອງພວກເຮົາ, ພວກເຮົາໄດ້ຕັດສິນໃຈທີ່ຈະສຸມໃສ່ການເປີດຕົວແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບການໂຄສະນາການຊອກຫາແລະແຄມເປນທີ່ມີການໂຄສະນາການຊອກຫາແບບເຄື່ອນໄຫວ. ນີ້ອະນຸຍາດໃຫ້ພວກເຮົາໃຊ້ຄວາມສາມາດຂອງ google ໃນການວິເຄາະເວັບໄຊທ໌, ເລືອກຄໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການສະເຫນີຂອງລູກຄ້າ, ແລະອັດຕະໂນມັດສ້າງ ads. ພວກເຮົາຍັງໄດ້ຕິດຕາມງົບປະມານສໍາລັບການສົ່ງເສີມໃນພາກພື້ນຕ່າງໆ, ປ່ຽນເວລາຂອງການໂຄສະນາ, ແລະປັບຕົວກັບການຕັ້ງຄ່າອື່ນໆ. ເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບການໂຄສະນາ. ພວກເຮົາສັງເກດເຫັນວ່າປະສິດທິພາບສູງສຸດຂອງແຄມເປນແລະວິດີໂອໂຄສະນາສ້າງການແປງທີ່ກ່ຽວຂ້ອງທີ່ສຸດ, ດັ່ງນັ້ນພວກເຮົາຄາດຫວັງວ່າການນໍາໃຫມ່ຈະປາກົດຫຼັງຈາກສິ້ນສຸດຂອງໂຄງການ.
|