Turinys, kuris taip pat gali jums padėti.Tai taip pat gali padėti jūsų turiniui pasirodyti pagrindinėse paieškos rezultatų puslapių vietose su turtingais fragmentais. Vartotojo patirtis Google jau kurį laiką naudoja dirbtinį intelektą, kad geriau indeksuotų tinklalapius ir kaip SEO pozicionavimo elementą. . Tai apima kitus veiksnius, turinčius įtakos jūsų paieškos variklio reitingui: Paspaudimų rodiklis: procentas žmonių, kurie spustelėjo rezultatą, kad apsilankytų jūsų svetainėje, atlikę paiešką.: Žmonių skaičius Atmetimo rodiklis: žmonių, kurie sugrįžo spustelėję savo paieškos variklio rezultatus.
Tai reiškia, kad jūsų svetainė neteikia to, ko jie nori. Laukimo laikas: vidutinis Whatsapp numerių sąrašas laikas, kurį skaitytojai lieka jūsų svetainėje įėję į ją. Jei visi šie maži veiksniai kartu yra neigiami, „Google“ laikys, kad jūsų svetainė neatitinka šių konkrečių paieškos poreikių. Jei daug žmonių neigiamai veikia šie mikrofaktoriai, jūsų svetainei gali būti sunkiau užimti aukštesnį reitingą paieškos rezultatuose.žmonės spustelėja paiešką Ir atvirkščiai, jei žmonės spustelėja paieškos rezultatą, nukreipiantį į jūsų puslapį, ir naršo jūsų svetainėje ilgą laiką, tai siunčia signalą „Google“, kad jūsų turinys yra susijęs su jų paieška.
Kai optimizuosite pavadinimus, aprašymus ir turinį, kad padidintumėte paieškos rezultatus, srautą, kartu suteikdami vertę vartotojams, jūsų SERP pozicija tik padidės. Atgalinės nuorodos Kaip paaiškinau pradžioje, žiniatinklis yra pagrįstas nuorodomis, todėl nuorodos tarp svetainių, žinoma, yra esminis SEO pozicionavimo veiksnys. Jūsų trijų tipų nuorodosYra trijų tipų nuorodos, į kurias turėtumėte sutelkti dėmesį: Įeinančios nuorodos Išeinančios nuorodos Vidinės nuorodos, kurias naudoja „Google“ gaunamos nuorodos, padedančios nustatyti jūsų turinio autoritetą ir tinkamumą. Geriausias scenarijus yra tada, kai autoritetingos svetainės atitinkamose savo talpinamo turinio dalyse įdeda atitinkamas nuorodas į jūsų svetainę.
|